Gmail Ads

Gmail Reklamları Nedir ?

Gmail hesabı kullanıcılarının bildiği gibi gmail hesabı kullanılırken üst bölümde reklamlar yayınlanır. Bu reklamlarda yine Google Ads üzerinden verilmektedir. Bu reklamlar gmail e-posta sistemini kullananların karşısına çıkmaktadır. Ve bu reklamlar dikkat çekici bir şekilde yayınlanmaktadır. Gmail üzerinden e-posta gönderilerek de reklamlar başkalarına gösterilebilir. Dünyanın en çok kullanılan video sitelerinden YouTube, milyarca insanın ziyaret ettiği bir platform. YouTube aynı zamanda dünya genelinde Google’dan sonraki en çok kullanılan arama motoru olma özelliğine de sahip. Bu kadar yoğun bir şekilde kullanılan ve bu kadar popüler olan bir mecra, firmalar ve markalar için de uygun bir reklam alanı olarak dikkat çekmektedir.

Gmail Reklamları Hedeflemeleri

Gmail reklamları süresince çeşitli hedefleme seçenekleri vardır. Bu hedeflemeler, reklamların ulaşacağı kitleyi belirlemek için büyük öneme sahiptir.

  • Demografik Hedefleme
  • Konu Hedefleme
  • Anahtar Kelimeye Göre Hedefleme
  • Alan Adı Hedefleme
Gmail Reklamları için Teknik Gereksinimler

Gmail reklamlarını yayınlayabilmek için Google’ın belirlediği bazı kriterler vardır. Bu kriterler, reklamın içeriğini ve biçimini kapsayan bazı teknik gereksinimlerdir.

İlk olarak Gmail reklamlarında bazı içerikler yasaklıdır. Bu yasaklar; din, cinsel eğilim, ırksal ve etnik konular, alkol, bedensel özellikler, yetişkinlere yönelik içerikler, sağlık, siyaset, kısa yoldan zengin olma, evlat edinme, madde bağımlılığı, korkutucu içerik, zararlı yazılım gibi konuları kapsar. Yine bunların yanı sıra Google’ın reklamları denetleme esnasında sakıncalı bulabileceği farklı etik ve hassas noktalar da yasaklı içeriklere dahil olabilir.

s.s.s.

Potansiyel müşterilerinizle daha yakından iletişim kurmanıza ve etkileşim kurmanıza olanak sağlayan Gmail reklamları bu anlamda işinizi oldukça kolaylaştırır. Reklamınızın kullanıcılar tarafından kaydedilebilmesi ve diğer kullanıcılara yönlendirilebilmesi açısından Gmail reklam modeli diğer reklam modellerinden ayrılmaktadır.
 
 
Gmail reklamlarında reklamınızı genişleten tıklama sonrası ödeme yapmazsınız. İlk tıklamadan sonra kullanıcılar web sitenize geldiğinde ya da reklamı kaydedip başkasına yönlendirdiğinde herhangi bir ödeme söz konusu olmamaktadır.
 
 
 
Gmail reklamları potansiyel müşterilerinize ulaşmanız için çeşitli hedeflemeler içermektedir. Bu hedeflemeler arasında pazardaki kitleler, kitle anahtar kelimeleri, demografik hedeflemeler ve müşteri eşleştirme gibi hedeflemeler bulunur. Bunlar dışında sitenizle önceden etkileşime girmiş kullanıcıları da pazarlama hedeflemesi kullanarak bulabilirsiniz.